Marge

knoopOmzet haal je uit de verkoop, marge uit de inkoop!

Goede beslissingen neem je op basis van betrouwbare en duidelijke cijfers

Focus je op een goede brutowinst marge en niet alleen op een hoge omzet
Te grote voorraad kost geld maar te weinig aanbod werkt ook negatief! Door afprijzing en opruiming wordt de marge in negatieve zin beïnvloed!
Marge is een sleutelwoord voor ondernemingen. Vaak zien we dat veel ondernemingen maar een lage (netto) marge realiseren.
Dit ondanks de vele inspanningen die men verricht, of misschien wel juist vanwege de vele inspanningen die men verricht?

Stel je zelf de volgende vragen:

Wat was de doorverkoop?

Wat is de terugverdientijd van de inkoop investering?
Wat is je assortimentsopbouw en merkenportfolio?
Hoe maak ik een inkoopbudget en hoe selecteer ik de leveranciers?
Beoordeel je leveranciers ieder seizoen opnieuw Het inkoopplan helpt je om de kengetallen van het voorgaande seizoen te analyseren en daarmee een gedegen inkoopplan samen te stellen.

Zo ga je de nee-verkopen en voorraad overschotten tot een minimum beperken!

Presentatie inkoopplan PP2

Meer weten? Voor meer informatie over de mogelijkheden, prijzen en voorwaarden van het inkoopplan, dan kun je met mij contact opnemen. +31(0)654624509 Tijdig reserveren is aangewezen omdat mijn agenda ruim op voorhand is volgeboekt.


Webinar gemist?  Bestel in de webshop of bel +31(0)654624509

 

Webinar ‘Kennismaken met het inkoopplan voor de mode.’   

Investeer  67.00 euro (55.37 excl.btw). Wanneer u besluit om een inkoopplan afspraak te maken dan is dit webinar GRATIS! d.m.v. creditering!

Het aantal plaatsen voor dit webinar is beperkt. Mis deze kans dus niet en reserveer vandaag nog uw deelname. Dit webinar kunt u thuis volgen vanaf uw eigen  laptop, pc, of een tablet

Meer weten over maandanalyse, inkoopplanning en budgeteren? Maak nu gebruik van mijn gratis spreekuur, waarin we met elkaar de mogelijkheden doornemen voor een beter gestuurde inkoop. Klik hier voor een afspraak bij het gratis inkoopplanning vragen uurtje.

 Knop inschrijven

*Het inkoopplan is ontworpen door Stef Bus van Busbedrijfsadvies. Modemanagement Cor van Laar heeft toestemming om dit te gebruiken.