7 manieren voor Business Owners om hun bedrijf te laten groeien

1476252_10151879765953460_320106932_nWat is er nodig om succesvol te zijn in de hedendaagse zakelijke wereld? Het kost een heleboel energie om een ​​succesvol bedrijf te runnen. Om te beginnen, moet u producten hebben die men nodig heeft, en voor de juiste prijs. Dat is nog maar het begin. Daarom deze tips voor het laten groeien van uw bedrijf. Om een succesvol bedrijf te hebben, zult u moeten oefenen in deze dingen. Als uw business strategie ontbreekt in een bepaald gebied, is het tijd om gebruik te maken van goed advieseurs. Dit zijn tips om uw bedrijf te laten groeien. Let op de details.

Bron: naar Brian Tracy

Om uw bedrijf te laten groeien, moet de ondernemer de hele tijd nauwgezet handelen, net als een dokter. Een ondernemer mag nooit bang zijn om ook de kleine taken uit te voeren. Hij of zij moet de toon zetten in de kleine dingen. Zodat ze  opvallen en zo de aandacht aan elk detail geven.

*Focus op de klant.

Het doel van een bedrijf is niet om winst te maken. Het creëren en behouden van klanten staat bovenaan! U wilt dat ze de eerste keer komen, dat ze terugkomen en tenslotte dat ze hun vrienden mee brengen. Hoe u dit doet is direct gerelateerd aan het aantal tevreden klanten die u heeft. Om de klanttevredenheid te verhogen, moet u naar uw klanten luisteren en betrokken zijn bij hun koopervaring.

*Concurreren.

Tenzij u een exclusieve monopolie hebt, is concurrentie alles. Differentiatie is de sleutel tot een succesvolle verkoop. U kunt een ‘me-too’ vennootschap maken. U moet een concurrentievoordeel hebben. Als u geen concurrentievoordeel hebt, moet u die zelf maken. Het komt allemaal neer op uw USP of ‘unique selling proposition’. Dit is wat u beter maakt dan uw concurrenten. Het kan uw locatie zijn, of uw producten, maar vaak bent u het zelf! Wanneer klanten aan een winkel denken, denken ze vaak aan de mensen die er werken en vooral aan de eigenaar.

*Laat uw passie zien.

Verkopen is enthousiasme overbrengen. Ondernemers met passie, tonen ieder moment hun enthousiasme voor hun producten of diensten maar zijn ook naar hun klanten vol over hun ‘drive’ om te ondernemen. Naast het tonen van passie, moeten ondernemers optimistisch te zijn. In het bedrijfsleven, zijn er altijd allerlei problemen. U moet kijken naar het goede in elke situatie en zoeken naar de les in alles wat er mis gaat.

* Omzet en marge.

Bij het ​​samenstellen van een businessstrategie, moet ondernemers altijd gericht zijn op de verkoop, omzet en cash- flow, zodat u elke dag te weet hoeveel geld er wordt gemaakt. Focus op uw brutowinstmarge, niet alleen op uw omzet. Omzet haalt u uit de verkoop, marge uit de inkoop. Dit geeft u een meer realistisch beeld van de manier waarop u de zaken aan het doen bent. Uit de brutowinstmarge moet alles, (behalve de inkoop) betaald worden! Kijk naar ‘idealen binnen uw bedrijf.’ Denk na over hoe uw perfecte bedrijf eruit zou moeten zien, en wat u moet doen om dit waar te maken.

*Wees de beste

Succesvolle ondernemers moeten altijd streven naar uitmuntendheid. Ze willen de beste zijn in wat ze doen. De beste zijn constant in beweging, zij werken harder en sneller. De beste zijn is de wil te hebben om altijd meer te leren. De beste zijn is ook gebruik maken van goede (inkoop) adviseurs.

*Meet uw succes

Iedereen definieert succes verschillend. De beste maatstaf voor succes: Nummer één: U moet genieten van wat u doet.!

Dat is het uiteindelijke succes. Vervolgens moet u consequent uw resultaten beoordelen, het laat u zien wat u aan het doen bent. Ten slotte moet u vol zijn over uw product of dienst, en moet u van uw klanten houden. Als u dat al deze dingen doet, zult u succesvol zijn.

Al deze tips om een succesvol  te worden zijn belangrijk. Het hebben van uw eigen bedrijf is een uitdaging en is de moeite waard. Het is belangrijk om plannen te maken en uw doelen te stellen op de lange termijn.

~Brian Tracy

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.