one-on-one

Inkopen is een klus. Hoeveel geld heb je voor de collectie en hoe verdeel je dat? Hoe krijg je grip op je cijfers? En dat terwijl je aan het begin van het huidige seizoen zit! Je wilt resultaat boeken, maar waar moet je dan op letten?

Beste Mode-management Inkoopplanning Lezers...

  • Hoe kan ik met mijn inkoopbudget meer rendement halen uit de omzet?.
  • Inkopen is een klus.
    Hoeveel geld heb je voor de collectie en hoe verdeel je dat?
  • Hoe krijg je grip op je cijfers? En dat terwijl je aan het begin van het huidige seizoen zit!
  • Je wilt resultaat boeken, maar waar moet je dan op letten?
    Meten is weten
    Het begint bij de omzetsnelheid en de marge.
  • Welke merken en items lopen goed en welke niet.
    Hoe wil je de zaak positioneren en welke klanten wil je blij maken.
  • Bepaal het inkoopplan m.b.v. het vorig seizoen
    En dan komt het inkoopbudget met als target een hogere omzet!
  • Gewapend met deze kennis en cijfers kun je heel gericht en slim inkopen en onderhandelen.
  • Je weet precies welk doel je hebt en dat geeft houvast en rust.

Wat ga ik je leren?

Leuk je te ontmoeten, ik ben Cor van Laar

In deze tijd moeten  we samenwerken om jouw doelen te bereiken en inzicht te krijgen in inkoopplanning en budgetteren.

Je krijgt volledige online video begeleiding en indien nodig een upgrade naar mijn online live ondersteuning tijdens het hele plan.

Modemanagement Cor van Laar kan daarbij helpen. Samen gaan we aan de slag. Alles wordt doorgerekend en je kunt sparren met een professional.

Door te sturen op je cijfers krijg je ruimte voor al die andere taken die je als retailer hebt.

Wil jij een sterk inkoopplan, een lager budget mét omzet in de plus?

Maak dan kennis met het inkoopplan.

Leer van jouw collega's & hoor wat ze zeggen over het mode inkoopplan:

“Wij gebruiken het inkoopplan nu bijna 2 jaar en het heeft zoveel toegevoegde waarde dat het ons met succes door de moeilijke jaren heen heeft geholpen. Miriam van Vliet Max Dohle mode
“Cor heeft ons duidelijk inzicht gegeven in het maken van een inkoopplan. Vooral ook welke kengetallen belangrijk zijn en we dus goed in de gaten moeten houden.” Jacomien en Bo Jacky Hart & Bij Bo uit IJmuiden
“Het inkoopplan is eenvoudig in gebruik, biedt een helder overzicht en is een perfecte tool voor het verbeteren van het eindresultaat. Het automatisch verdelen van je inkoopbudget wordt als zeer positief ervaren.
“Ik had wel een inkoopplan en budget gereserveerd per merk, maar het kwam vaak neer op nattevingerwerk. Soms kocht ik bij een merk uiteindelijk minder in dan begroot, wat doe je dan met het budget dat overblijft? Het nieuwe inkoopplan zet mij echt aan het werk. In plaats van achterover hangen in goede tijden ben ik echt wakker geschud." Joke Bom
"De resultaten uit het inkoopplan zetten je namelijk meteen op het juiste spoor, het geeft je gedetailleerd en vaak verrassend inzicht in de verhouding tussen inkoop en verkoop processen. Ik kan me niet meer indenken om zonder dit programma te moeten werken.”
“Cor, Bedankt voor de leerzame dag. Wij zijn er echt blij mee en ondanks dat wij al aardig op weg waren is het inkoopplanning programma echt een toevoeging en kan ook niet wachten om ermee te gaan werken Nogmaals, wij zijn er blij mee, het geeft echt goede inzichten en het geeft helderheid.” Theo Duifhuizen:

Laten we sparren over jouw inkoopplan vragen

© copyright Kelly Brown 2021