Koop jij nog steeds alleen maar op je gevoel in? Ik doe dat al jaren zo zul je zeggen.

Dat is zeker niet verkeerd, maar mode inkopen is gevoel en ratio.

Het is heel belangrijk om in en voor de inkoopperiode de cijfers goed in de gaten te houden.

De grote vraag is altijd weer: Hoeveel koop ik per leverancier in en natuurlijk hoe bepaal ik mijn inkoopbudget?

En gaat de realisatie zoals ik die heb bedacht in mijn planning?

Herken je deze vragen ook en zou je wel een tijdje een steuntje in de rug kunnen gebruiken van iemand met een jarenlange ervaring in inkoopplannen en budgetteren?

Klik dan voor meer informatie en de aanbieding die Modemanagement Cor van Laar kan doen.

Samen een dagdeel+ jouw volgende inkoopplan maken,

Of

Online zelfstandig in je eigen tempo, met hulp van duidelijke voorbeelden en video aanwijzingen, zelf je inkoopplan maken.

In beide mogelijkheden ontvang je het Excel inkoopplan format, die direct je eigendom wordt en je in de toekomst blijft gebruiken.

Het inkoopbudget, ga je 15>20% verlagen, terwijl je jouw omzetplus wel gaat realiseren.

Reken maar uit dat je deze investering snel hebt terugverdiend!  Lees het artikel: cursussen en workshops volgen: hoe zit dat fiscaal?

PS:
Omdat ik zelf het inkoopplan met je maak, zal mijn agenda snel bezet zijn. Wacht dus niet en maak je afspraak nu.

Positieve groet, 

Cor van Laar

Modemanagement
Info@modemanagement.nl
+31(0)654624509

*Het inkoopplan is ontworpen door Busbedrijfsadvies.  Modemanagement Cor van Laar heeft toestemming om dit te gebruiken.

Dit bericht is geplaatst in Blog. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.