Advertorial: Tevreden klanten en medewerkers werken met plezier

samen-doenDat is het resultaat van goede bedrijfsvoering. Voor betrokken en ambitieuze directeuren en managers een belangrijke opdracht. In alle organisaties is het belangrijk dat medewerkers met plezier naar hun werk gaan. Het zijn de medewerkers die de sfeer, de slagkracht en de effectiviteit van een organisatie bepalen. Soms zijn er extra maatregelen nodig om een organisatie beter te laten draaien of levensvatbaar te houden. Soms is het nodig een conflict uit de wereld te helpen. Tijdelijke ondersteuning van een directeur of manager kan bijdragen aan een betere bedrijfsvoering.

Bron:  Daniëlle Aldershoff

“Gedoe” met medewerkers of met klanten

Iedere organisatie krijgt vroeg of laat wel te maken met gedoe op de werkvloer. “Gedoe” is een teken dat de organisatie lééft, dat er iets gebeurt, dat er energie aanwezig is. De kunst is om de signalen van “gedoe” tijdig op te pikken, de daarbij behorende energie om te buigen naar verbeteringen in de bedrijfsvoering en te zorgen voor rust en duidelijkheid in de organisatie. Wat zijn signalen van “gedoe”?

  • Directeuren en managers hebben het gevoel niet toe te komen aan hun eigenlijke werk (brandjes blussen)
  • Medewerkers klagen over teveel werk en te weinig personeel
  • Hoog ziekteverzuim
  • Veel wisselingen in personeel
  • Functioneringsgesprekken worden niet of te weinig gevoerd
  • Mensen willen niet samenwerken terwijl dat wel nodig is
  • Lange en saaie vergaderingen die vaak uitlopen
  • Klanten klagen over niet nagekomen afspraken of lange wachttijden
  • Mensen mopperen bij het koffieapparaat

 

Taken en mensen in balans

Graag help ik directeuren en managers om hun organisatie/bedrijf goed te laten draaien, zodat klanten tevreden zijn en mensen er met plezier werken. Ik breng taken en mensen in balans met als resultaat rust en duidelijkheid. Kortom,

Evenwicht als vooruitzicht

Meer weten? Neem contact op en vermeld: gelezen in MODEMANAGEMENT.

Bron:  Daniëlle Aldershoff

Dit bericht is geplaatst in Blog. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *