Over Het Modemanagement Inkoopplan

Hoe kan ik met mijn inkoopbudget meer rendement halen uit de omzet?

Inkopen is een klus.
Hoeveel geld heb je voor de collectie en hoe verdeel je dat?

Hoe krijg je grip op je cijfers? En dat terwijl je  aan het begin van het huidige seizoen zit!

Je wilt resultaat boeken, maar waar moet je dan op letten?
Meten is weten
Het begint bij de omzetsnelheid en de marge.

Welke merken en items lopen goed en welke niet.
Hoe wil je de zaak positioneren en welke klanten wil je blij maken.

Bepaal het inkoopplan m.b.v. het vorig seizoen
En dan komt het inkoopbudget met als target een hogere omzet!

Gewapend met deze kennis en cijfers kun je heel gericht en slim inkopen en onderhandelen.

Je weet precies welk doel je hebt en dat geeft houvast en rust

Bekijk het 50 min. webinar nu voor 59 euro of gratis.

Start het webinar

Mode Inkoopplan maken?

Besteed het uit!

Zie jij op om een goed mode inkoopplan te gaan maken?

Doe zoals veel collega’s al lang doen.

Laat jouw inkoopplan & budget door Modemanagement Cor van Laar voorbereiden.

Ik doe al het voorwerk en samen maken we jouw plan in detail af. Het is de perfecte optie om je goed voor te bereiden voor de volgende inkoop.

Inkoopplan is ontworpen door Busbedrijfsadvies. Modemanagement Cor van Laar heeft toestemming om dit te gebruiken.

Berekeningstool

Berekeningstool*

Omschrijving Bedrag
Doorverkoop percentage wens (%)
Marge wens (%)
Factor = (doorverkoop % * marge%) 39,4%
Omzet
Leveringen
Barometer = (omzet/leveringen) 0,94
Omzet doelstelling
Geleverd verkocht % (doorverkoop)
Bruto winst% = 40% = 60% € 60.000
Inkoopbudget € 66.667

Gebruikers kunnen de gearceerde velden invullen, waarna de berekeningen automatisch worden bijgewerkt.

*Disclaimer: Er kunnen geen rechten aan deze berekening worden ontleend!