Omzet is verkoop – Inkoop is marge
Inkopen is een klus. Hoeveel geld heb je voor de collectie en hoe verdeel je dat? Hoe krijg je grip op je cijfers? En dat terwijl je aan het begin van het huidige seizoen zit!
Je wilt resultaat boeken, maar waar moet je dan op letten?
- Het begint bij de omzetsnelheid en de marge.
- Welke merken en items lopen goed en welke niet.
- Hoe wil je de zaak positioneren en welke klanten wil je blij maken.
- Bepaal het inkoopplan m.b.v. het vorig seizoen
- En dan komt het inkoopbudget met als target een hogere marge en omzet!
Gewapend met deze kennis en cijfers kun je heel gericht en slim inkopen en onderhandelen.
Je weet precies welk doel je hebt en dat geeft houvast en rust.
Modemanagement Cor van Laar kan daarbij helpen.
Samen gaan we aan de slag. Alles wordt doorgerekend en je kunt sparren met een professional.
Door te sturen op je cijfers krijg je ruimte voor al die andere taken die je als retailer hebt.
Wil jij een sterk inkoopplan, een 15 tot 20% lager inkoopbudget mét omzet in de plus?
Maak dan kennis met dit inkoopplan.
Speciaal voor jou laat ik in deze workshop zien hoe we samen een inkoopplan maken.
Wanneer je binnen zeven dagen na aankoop een datum voor een inkoopplan afspraak met Cor van Laar inplant, is dit webinar van 40 minuten d.m.v. creditering GRATIS!
Dat wil jij toch ook!
Download nu en kijk wanneer het jou uitkomt!
In deze workshop-webinar laat ik je stap voor stap zien hoe we samen het inkoopplan gaan maken.
Natuurlijk ontvang je ook nog veel tips en trics, die je in de onderhandelingen met je leveranciers kunt gebruiken. Zodat jij zelfverzekerd de volgende inkoop ingaat.