In 4 stappen naar een goed inkoopplan

De Modemanagement Inkooptool geeft je inzicht in waar je op kan besparen zodat je met (minder) budget beter en met name slimmer kan inkopen.

Tekst bijdrage InRetail

Het inkoopseizoen is in volle gang. We kunnen ons goed voorstellen dat het in deze tijd ingewikkelder is om een goed inkoopplan en budget op te stellen. Daarom helpen we je hierbij. Aan de hand van de, door Bus Bedrijfsadvies ontwikkelde, inkooptool krijg jij een goed onderbouwd beeld van jouw inkoopbudget, merkenpakket en financieringsmogelijkheden.

Let op: bij een inkoopplan afspraak met Modemanagement Cor van Laar is de inkooptool gratis.

Voordelen van de tool

  • Helder, duidelijk en eenvoudig in gebruik;
  • Snel een concreet advies waarmee je meteen stappen kan zetten;
  • Onderbouwing op basis juiste kengetallen;
  • Maakt gebruik van omzethistorie, maar ook van verwachtingen/vooruitzichten;
  • Geeft een margedoelstelling van de collectie;
  • Laat je de juiste keuzes maken qua verdeling NOOS/voorinkoop/bijkoop;
  • Geeft je inzicht in mogelijke samenwerkingsvormen met merken/leveranciers en bereik met minder merken meer rendement.

De tool is inclusief

  • Hulp (Live of Online) bij het invullen van de tool samen met Cor van Laar.
  • Als je na het doornemen van het stappenplan en het invullen van de inkooptool nog vragen hebt, kun je contact opnemen met Cor van Laar.

Aanvragen – Inkooptool

Vraag het inkoopplan vandaag nog aan, vul deze samen in met jouw mode inkoopplanning specialist  en kom goed beslagen ten ijs.

www.modemanagement.nl

Tekst bijdrage InRetail

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.