GRATIS Q&A VRAGEN WEBINAR

Beste ondernemer,

Afspraken, e-mails, apps, nog even snel in de auto voor de inkoop, herken je dit ook? Sta je ook iedere dag op met een te grote to-do list? Zit je tot over je oren in het werk maar zie je niet direct het resultaat van al je inspanningen?

Dan heb ik iets speciaals voor je! Een krachtige en effectieve methode waarmee je zicht krijgt op alle ballen die jij nu in de lucht houdt. Het is een steuntje in de rug en een stok achter de deur.

Alle ins en outs van deze manier van samenwerken ga je leren tijdens het gratis live webinar die ik speciaal voor jou, als drukbezette modeondernemers op

dinsdagavond 9 mei 2017  

en

woensdag 10 mei 2017

om 20.30 ga geven.

Het wordt een live Q&A vragen webinar. Jij hebt de mogelijkheid om je vragen te stellen. De positieve ervaringen als personal coach, die ik nu al geef zullen de basis zijn.Het is een simpel, duidelijk en open webinar, waarin jij je vragen over bedrijfsvoering, marge, inkoop, doorverkoop, leveranciers en de verdeling van het inkoopbudget kunt stellen en waarin ik samen met jou aan oplossingen ga werken.

Voor mij is dit natuurlijk ook heel spannend of er veel vragen gesteld gaan worden!

Dit webinar geeft maar plaats aan klein aantal deelnemers. Het moet wel overzichtelijk blijven!

Wil jij daar 9 of 10 mei bij zijn, geef je dan op via de link.

Komt woensdag 10 mei je beter uit kijk dan hier.

O ja we starten om half negen in de avond. Dus kijk vanuit jouw luie stoel!

Met hartelijke groet,

Cor van Laar

P.S. Op dit moment zijn er ondernemers die net als jij, zoeken naar oplossingen voor dezelfde problemen. Herken jij dit ook?
Als coach, zal ik je confronteren, adviseren en inspireren.

 RTEmagicC_Inschrijven_06.jpg
Over Cor.

Corvan Laar is adviseur voor inkoopplanning, trainer, spreker en eigenaar van Modemanagement. Hij helpt ondernemers succesvol met het sturen naar een beter bedrijfsresultaat, door samen met hen te sturen op een verbetering van de brutowinst en een verhoging van de omzet.

Dit wordt bereikt door middel van een gezonder inkoopbudget en een verbetering van de doorverkoop en de brutowinstmarge.

Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Website
Website
Dit bericht is geplaatst in Blog. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *